Πώς τσεκάρεις ότι έχει ξεπεράσει την πρώην του;

Είμαι 32 στην αρχικη φαση ερωτικης προσεγγισης με εναν αντρα ο οποιος μόλις βγηκε απο μια εννιαχρονη σχεση. Πρεπει να αναφερω οτι η γνωριμία μας κραταει 10 χρονια και οτι υπηρχε στην αρχη μια αμοιβαια επιθυμία η οποια όμως λογω συνθηκων ειχα τοτε σχεση δεν οδηγησε πουθενα τοτε και στην συνεχεια ο Α εκανε σχεση με την Μ. Πρέπει επίσης να πω οτι εχουμε εναν σχετικα κοινό κυκλο και πριν χωρισουν και πριν συμβει οτιδηποτε μεταξυ μας ειχαμε κανει μια συζητηση σε φιλικο επιπεδο που μου ελεγε τι δεν παει καλα στην σχεση τους και οτι πια δεν την βλεπει ερωτικα ως γυναικα μετά μιλουσαμε και με ρωτουσε εγω τι ψαχνω και εγω του απαντησα οτι γενικα θελω μια συντροφικη σχεση με δεσμευση που θα μπορουσε να καταληξει σε οικογενεια και σιγουρα δεν ψαχνω περιπετειες η απλα καποιον για να μην ειμαι μονη μου .Το θεμα ειναι οτι ο Α λιγο μετα χωρισε με την Μ και με κυνηγησε κατευθειαν λεγοντας μου οτι του αρεσα από την αρχη. Εγω μετα από καποια αντισταση ομολογω οτι κολακευτηκα από το ενδιαφερον και επειδη οπως ειπα και πριν υπαρχει εντονη ελξη ενεδωσα. Είχα και στο νου μου οτι χωρισε και δεν ειναι τοσο ανευθυνος να κανει κατι μαζι μου ενω εχουμε εναν κοινο κυκλο αν δεν εχει καλο λογο Από τοτε γενικα βρισκομαστε 23 φορες την εβδομαδα. Φοβαμαι ομως οτι για κεινον ειναι πολυ νωρις και οτι αντικειμενικα δεν εχει παρει τον χρονο του να διαχειριστει τα συναισθηματικα καταλοιπα που εχει από την προηγουμενη σχεση του και να δει ποιος ειναι και τι θελει σε αυτη την φαση πραγμα που ισως σημαινει οτι δεν μπορει ακομα να ανοιχτει συναισθηματικα .Επισης φοβαμαι μηπως με χρησιμοποιεί για να ξεπερασει την προηγουμενη και οτι δεν εχει διαλεξει εμενα απλα νιωθει ανετα σε μια κατασταση σχεσης. Το κυριοτερο όμως ειναι οτι νιωθω οτι επρεπε να τον αφησω να με πεισει πρωτα πριν ενδωσω και οτι ετσι καιω καπως την πιθανοτητα για μια πιο σοβαρη σχεση...