"Ο άγνωστος που θέλει να κάνουμε σεξ..."

Γεια σας. 
Τελευταία συνομιλώ με κάποιον άνδρα μέσω διαδικτυακού site γνωριμιών. Είναι μια μέθοδος γνωριμίας που έχω δοκιμάσει και στο παρελθόν. Έχουμε ανταλλάξει φωτογραφίες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για έναν πολύ ωραίο άντρα σοβαρό και αξιοπρεπή καθόσον μπορώ να αντιληφθώ από τις αρκετές συνομιλίες μας διαδικτυακά και υπάρχει έντονο και αμοιβαίο ενδιαφέρον για να γνωριστούμε. Αν και εξοικειωμένη με γνωριμίες αυτού του τύπου με προβληματίζει ότι στην μεταξύ μας διαδικτυακή μέχρι στιγμής επικοινωνία επιμένει κατά πολύ να γνωρίσει από την αρχή τις σεξουαλικές μου εμπειρίες δηλαδή να αφηγηθώ τις σεξουαλικές μου εμπειρίες από το παρελθόν μου δηλαδή τι μου αρέσει να κάνω στο σεξ τι εμπειρίες είχα κτλ. Ως αιτιολογία αναφέρει πως είναι σημαντικό για εκείνον να ξέρει αν ταιριάζουμε σεξουαλικά. Είμαστε ηλικιακά 35 ετών πολύ καλής εμφάνισης καλού μορφωτικού επιπέδου. Συμφωνούμε και οι δυο πως έπεται συνάντησή μας από κοντά για να γνωριστούμε .Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό λειτουργεί ως αφροδισιακό για εκείνον και θα ήθελα να ξέρω σε ποιες περιπτώσεις εμφανίζεται ως νορμάλ ή όχι η άνω συμπεριφορά. Επίσης ξεκαθαρίζοντας ότι ο συγκεκριμένος άντρας έχοντας εγώ εκτεταμένη εμπειρία διαδικτυακών γνωριμιών και εμπειριών μου αρέσει ιδιαίτερα θα ήθελα αν μπορείτε να με συμβουλεύσετε για το ποια συμπεριφορά να ακολουθήσω και το αν θα έπρεπε να ασχοληθώ σοβαρότερα μαζί του δεδομένου ότι δεν αποζητώ πλέον μόνο την σαρκική απόλαυση όπως και εκείνος το ίδιο με διαβεβαιώνει...