Είσαι κοντούλα; Να 4 λάθη που δεν πρέπει να κάνεις


Παράπονο δεν έχω. Και χάρες διαθέτω και τσαχπινιά και τις επιτυχίες μου τις έχω, αλλά… είμαι κοντούλα. Το 1,50 με το ζόρι; Αυτό είμαι εγώ. Και όχι ότι συμβαίνει και κάτι που λείπουν 10-15 πόντοι από το επιθυμητό και 20-30 από το ανέφικτο, αλλά απλώς ζω κανά δυο (τρεις – τέσσερις – πέντε) στιλιστικούς περιορισμούς που αν δεν τους προσέξω, να το το λάθος, καραδοκεί και με περιμένει!
Τι λάθη, λοιπόν, μπορεί να κάνω στην περίπτωση που είμαι petit, αλλά, κορίτσι είμαι και θέλω να ξεφύγω;
Ιδού
1. Το να φοράω μονίμως ψηλοτάκουνα και πλατφόρμες μέχρι τον Θεό, το ξέρω, είναι λάθος. Εκτός από το ότι το πέλμα δεν ξεκουράζεται ποτέ και τα δαχτυλάκια μου είναι μονίμως στριμωγμένα και πονάνε, είναι κάπως αστείο το θέαμα ενός κοριτσιού που όχι μόνο δεν λέει να αποδεχθεί τον εαυτό του, αλλά δεν μπορεί να περπατήσει και σωστά. Πάμε παρακάτω…
2. Μάξι φορέματα; Πολύ μάξι; Τύπου «πατάω το στρίφωμα, αλλά είμαι και πολύ boho;». Όχι, ευχαριστώ! Ναι, θα φορέσω μάξι φόρεμα, αλλά τη μέρα που θα το συνδυάσω με την πιο τέλεια πλατφόρμα και δεν θα φαίνομαι σαν μικρό σκηνικό πειραματικού θεάτρου. Δεν υπάρχει τίποτα κομψό σε ένα μικροκαμωμένο κορίτσι που σέρνει το φόρεμα του, σκουπίζοντας τους δρόμους. Δεν υπάρχει τίποτα κομψό σε ένα λερωμένο φόρεμα, γενικώς.
3. Κωδικός «μαλλί λάχανο». Ναι, ήταν κόλπο του προηγούμενου αιώνα να φουσκώνεις και να κρεπάρεις τα μαλλιά σου μπροστά για να φαίνεται ότι έχεις μερικούς πόντους παραπάνω. Όλο αυτό με μπόλικη λακ. Όχι πια. Το στιλ της Amy Winehouse, Θεός σχωρέσ’ την ψυχή της, πάει σε συγκεκριμένα πρόσωπα και σε ακόμη λιγότερα δεν δείχνει κραυγαλέο και αστείο. Άσε κάτω τα μαλλάκια σου, λοιπόν.
4. Αυτοπεποίθηση, φίλη μου, αυτοπεποίθηση. Τη νιώθουμε μόνο πάνω σε ψηλά τακούνια ή σεταρισμένες με τέτοιο τρόπο που πιστεύουμε ότι δεν θα κάνει τόσο προφανές αυτό που μας λείπει. Τρέμουμε στην ιδέα ότι θα πρέπει να διασχίσουμε ένα γεμάτο κόσμο bar, ανάμεσα σε δίμετρες που θεωρούμε ότι κλέβουν την παράσταση. Ένα θα σου πω: η Kylie Minogue τα μισά βίντεο κλιπ της καριέρας της τα έχει γυρίσει ξυπόλητη ή γυμνή. Για να μην αναφέρω τη Madonna. Νιώσε τους παλμούς να χτυπάνε κόκκινα στο μικροκαμωμένο σώμα σου και πάρε φόρα και βγες. Καμιά δεν είναι σαν εμάς!