Jay-Z: Ποια λέξη απαγόρεψε ν΄ακούγεται τώρα που απέκτησε κόρη;


Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο Jay-Z είναι από τους μεγαλύτερους και πιο ακριβοπληρωμένους ράπερ παγκοσμίως! Ποια λέξη ακούγεται κατά κόρον στα τραγούδια των ράπερς αλλά και του Jay-Z; Η λέξη «bitch», δηλαδή «σκύλα».

Τώρα όμως που έγινε μπαμπάς, το ξανασκέφτηκε και αποφάσισε ν΄απαγορεύσει την εν λόγω λέξη στα τραγούδια!

«Πριν γίνω πατέρας, πριν αλλάξω και γίνω πλούσιος, δεν το σκεφτόμουν και πολύ. Χρησιμοποιούσα συχνά τη λέξη bitch. Την έκανα στίχο, την πούλησα, την έζησα! Τώρα όμως που η κόρη μου ήρθε σε αυτό τον κόσμο, καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που έκανα όλα τα παραπάνω!»

Και συνεχίζει ο σύζυγος της Beyonce: «Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν άνδρα να υποβιβάσει την κόρη μου αποκαλώντας την έτσι, ή με οποιαδήποτε άλλη παρόμοια λέξη!»

Και δεν τελειώνει εδώ, αφού στο τέλος απευθύνεται στην Blue Ivy Carter, λέγοντας της: «Είμαι τόσο ταγμένος στο μέλλον σου, που το παρελθόν μου δεν υπάρχει πια. Σου εύχομαι πλούτη, υγεία και διορατικότητα. Μακάρι να είσαι για πάντα νέα, Blue Ivy Carter, άγγελε μου!»

Αναρωτιέστε τώρα πού τα είπε όλ΄αυτά ο 40χρονος σύζυγος της Beyonce σε ποιήμα που έγραψε αποκλειστικά για την νεογέννητη κορούλα του, και το οποίο κυκλοφόρησε μια εβδομάδα μετά το τραγούδι- ύμνο που της αφιέρωσε!

Μιλάμε για μεγάλο χαζομπαμπά όχι αστεία…